Lilypie Kids Birthday tickers

zondag, maart 11, 2007

De rust is weergekeerd

Ik had verwacht dat ik ondertussen als een kip zonder kop, mij zorgen makend over van alles en nog wat, zou rondrennen van hot naar her. Maar niets van dat!

Het is of er een enorme ballast van mijn schouders is gevallen. De stress en de onzekerheden van de voorbije maanden zijn weg. En ik die dacht dat het alleen maar erger zou worden. Nee hoor, niets van dat, het voelt enorm goed hier op onze roze wolk.

Dat Beluy onze zoon is lijkt plots zo vanzelfsprekend. Ook al heb ik hem nog nooit gezien ik voel dat het allemaal is zoals het moet zijn.

Ik ben er ook heel erg gerust in dat hij goed verzorgd wordt. En 's avonds voor ik inslaap voel ik mij heel erg dicht bij hem.

Het zal snel juni zijn, en dan.... dan zijn wij eindelijk samen.



We dream of you with smiling eyes
We dream of you with dark and curly hair
We dream of us together
rocking and laughing in a chair

You'll be beautiful and glowing

You'll be everything we'll adore
An angel in disguise
nocking at our door



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geniet nog maar met volle teugen van de rustige nachten zonder gewekt te worden door het heerlijke, zoete, zalige lawaai dat kindjes s'nachts wel eens durven te maken.
Groetjes en nog heel veel geluk, alles komt altijd in orde.
de papa

Nicole zei

Beste Natalie & Joris,

Ik ga nog eens een poging wagen om hier iets te schrijven, de vorige keer ben ik daarin niet gelukt:-C

Ik had geschreven over het prachtige sprookje, zo vol gevoel, dat je daar neerschreef en ook het gedichtje vind ik mooi!!

Lukt het wachten nog een beetje?
We duimen mee, dat je vlug een datum zal krijgen, zodat je daar naartoe kan leven en weetje...maart is al half voorbij...

Lieve groetjes,
Nicole

Anoniem zei

Jullie kunnen toch al beginnen aftellen naar dit mooie moment. We wensen jullie dan ook heel veel geluk in de toekomst toe.

Onze Procedure

  • 21-03-'08: Positief vonnis volle adoptie
  • 07-03-'08: Goedkeuring Volle Adoptie op de jeugdrechtbank van Gent
  • 07-02-'08: Gerechtelijk onderzoek
  • 25-01-'08: Verschijning voor de jeugdrechter om de 'Volle Adoptie'-aanvraag te bevestigen - Tussentijdse Evaluatie ROH - Beluy viert zijn 1ste verjaardag
  • 05-11-'07: Opstart procedure 'Omzetting Gewone naar Volle Adoptie'
  • 18-10-'07: Tussentijdse Evaluatie ROH
  • 07-10-'07: Welkomstfeest
  • 15-07-'07: Beluy ingeschreven in de bevolkingsdienst
  • 14-07-'07: Thuiskomst met ons zoontje
  • 07-07-'07: Ontmoeting met onze zoon Beluy
  • 06-07-'07: Vertrek naar Addis Abeba
  • 14-06-'07: Reisvoorbereiding bij Ray of Hope
  • 11-06-'07: De adoptie van Beluy wordt bevestigd door de rechtbank van Addis Abeba
  • 06-03-'07: Ondertekenen Aanvaardingsformulier
  • 28-02-'07: Toewijzing Beluy (25-01-2007)
  • 15-02-'07: Voorbereidings-avond bij Ray of Hope
  • 08-01-'07: Dossier vertrokken naar Ethiopië
  • 14-09-'06: Ons dossier ingediend bij Ray of Hope
  • 11-08-'06: Intake-gesprek bij Ray of Hope
  • 10-08-'06: Ontvangst geschiktheidsvonnis
  • 08-07-'06: Getrouwd
  • 30-06-'06: 2de verschijning voor de jeugdrechter
  • 18-06-'06: Gerechtelijk Onderzoek
  • 09-06-'06: Inzage dossier op de jeugdrechtbank
  • 24-04-'06: Einde Maatschappelijk Onderzoek
  • 20-03-'06: Start Maatschappelijk Onderzoek
  • 13-01-'06: 1ste verschijning voor de jeugdrechter
  • 17-11-'05: Op de rol bij de jeugdrechtbank
  • 20-10-'05: Ontvangst Attest van voorbereiding
  • 17-10-'05: Ondertekening Samenlevingscontract
  • 15-09-'05: Start cursus Triobla
  • 10-05-'05: Indiening aanvraag bij Kind en Gezin