Lilypie Kids Birthday tickers

vrijdag, juli 06, 2007

En welle weg!!!!

Nog snel een laatste berichtje voor wij beladen met valiezen vertrekken naar Addis Abeba en naar ons zoontje!

Ik ga heel erg mijn best doen om hier een klein reisverslag neer te pennen. De laatste dagen zijn vlot verlopen en wij zijn er helemaal klaar voor. Zijn kamertje is volledig klaar. Afspraken zijn gemaakt met de wijkagent, de bevolkingsdienst, het tropisch instituut en kind en gezin. De valiezen staan klaar (voornamelijk vol met speelgoed en medicijnen voor het weeshuis en natuurlijk kleertjes en aanverwanten voor onze zoon). Ik heb gisteren nog afscheid genomen van mijn collega's en mijn bureau leeggemaakt voor mijn vervanging (als ze die uiteindelijk nog vinden, want op dit moment is er nog niemand!).
Glunderend ben ik vervolgens op mijn fiets gesprongen en al zingend naar huis gereden. Dit voelt als een fantastisch periode! Ik sta nu op een keerpunt in mijn leven en ik kan dit minuut per minuut bewust doormaken. Ik geniet ervan met volle teugen!
Nu wordt het echt spannend! Morgen hebben wij hem al in onze armen! Wat kijk ik daar naar uit! Ik ben zo fier dat ik zijn mama mag zijn!



Toch nog even pronken met ons harde werk, Beluy's kamertje is nu volledig in orde:


Ons voorleeshoekje, zijn bedje bij het raam en de giraf die over hem waakt




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Nathalie en co,

tof hé die olifant en giraffe!!! ge hebt da goe gedaan!!!
Jullie zullen nu wel ergens hoog boven de wolken hangen terwijl ik dit typ.
We moeten de ganse tijd aan jullie denken en aan straks de ontmoeting met jullie zoontje en broertje.
Je zou er emotioneel van worden, dat beloofd voor zaterdag!

Liefs

Nicole zei

Ooh en bijna is dat bedje in die prachtige kamer gevuld!!!
Langs deze weg wensen we je nogmaals een fijne vlucht en een behouden terugreis met jullie zoontje : BELUY!

Vele groetjes
Nicole & co

Alain en Ilse zei

zeer mooie kamer, mischien nog eens een foto als het bedje gevuld is ?
een prettige reis en behouden terugkomst.
ilse

Anoniem zei

Wow, wat een mooie kamer. We wensen jullie een heel fijne reis en geniet ervan.
We kijken al uit naar jullie reisverslag.
Veel liefs van
Zeno, Linda en Danny

Onze Procedure

  • 21-03-'08: Positief vonnis volle adoptie
  • 07-03-'08: Goedkeuring Volle Adoptie op de jeugdrechtbank van Gent
  • 07-02-'08: Gerechtelijk onderzoek
  • 25-01-'08: Verschijning voor de jeugdrechter om de 'Volle Adoptie'-aanvraag te bevestigen - Tussentijdse Evaluatie ROH - Beluy viert zijn 1ste verjaardag
  • 05-11-'07: Opstart procedure 'Omzetting Gewone naar Volle Adoptie'
  • 18-10-'07: Tussentijdse Evaluatie ROH
  • 07-10-'07: Welkomstfeest
  • 15-07-'07: Beluy ingeschreven in de bevolkingsdienst
  • 14-07-'07: Thuiskomst met ons zoontje
  • 07-07-'07: Ontmoeting met onze zoon Beluy
  • 06-07-'07: Vertrek naar Addis Abeba
  • 14-06-'07: Reisvoorbereiding bij Ray of Hope
  • 11-06-'07: De adoptie van Beluy wordt bevestigd door de rechtbank van Addis Abeba
  • 06-03-'07: Ondertekenen Aanvaardingsformulier
  • 28-02-'07: Toewijzing Beluy (25-01-2007)
  • 15-02-'07: Voorbereidings-avond bij Ray of Hope
  • 08-01-'07: Dossier vertrokken naar Ethiopië
  • 14-09-'06: Ons dossier ingediend bij Ray of Hope
  • 11-08-'06: Intake-gesprek bij Ray of Hope
  • 10-08-'06: Ontvangst geschiktheidsvonnis
  • 08-07-'06: Getrouwd
  • 30-06-'06: 2de verschijning voor de jeugdrechter
  • 18-06-'06: Gerechtelijk Onderzoek
  • 09-06-'06: Inzage dossier op de jeugdrechtbank
  • 24-04-'06: Einde Maatschappelijk Onderzoek
  • 20-03-'06: Start Maatschappelijk Onderzoek
  • 13-01-'06: 1ste verschijning voor de jeugdrechter
  • 17-11-'05: Op de rol bij de jeugdrechtbank
  • 20-10-'05: Ontvangst Attest van voorbereiding
  • 17-10-'05: Ondertekening Samenlevingscontract
  • 15-09-'05: Start cursus Triobla
  • 10-05-'05: Indiening aanvraag bij Kind en Gezin