Lilypie Kids Birthday tickers

vrijdag, april 20, 2007

Wachten - Hoe doe je dat? (II)

Ik had beloofd dat ik ROH zou blijven bellen tot zij wat nieuws voor ons zouden hebben en vandaag was het zover.
Alhoewel, ..., is geen nieuws ook nieuws?
Ik was er echter al op voorbereid en had niet meteen verwacht dat er al een court-date uit de bus zou vallen. Het ziet er nu uit als volgt.
* Mr. Bruk mag pas de week nadat Beluy 3 maand is ons dossier afgeven op de rechtbank => +/- 2 mei 2007
* Vervolgens moet hij een week later terugkomen om de court-date voor ons te krijgen => +/- 7 mei 2007
* De court-date zelf zal minstens vijftien werkdagen later zijn => ten vroegste 28 mei 2007
* Afreis => Ten vroegste eind juni 2007

Ik had alvast een aftelkalender gemaakt en koppig als ik ben heb ik daar nog steeds de maand juli niet aan toegevoegd. Ik wil blijven hopen dat wij in juni nog kunnen vertrekken! Hoop doet leven of zowiets hé!

Ondertussen heb ik een fantastisch idee gezien voor de muren van de kinderkamer. Als het mij lukt publiceer ik één van de dagen/weken wel een fotootje!

Omdat Mr. Bruk net vader is geworden zijn er sinds onze toewijzing op 28/2 geen nieuwe toewijzingen meer geweest. Reden hiervoor is dat zijn vrouw het grootste deel van het administratieve werk verzet en zij nu door hun geloof (en ook om een beetje te bekomen waarschijnlijk) 40 dagen geen werk mag verrichten.
Langs deze weg wil ik iedereen die aan het wachten is dan ook een hart onder de riem steken en hoop ik dat zij snel een verlossend telefoontje krijgen!

2 opmerkingen:

Katomaru zei

Bedankt voor het hart onder de riem ;o) De toewijzingen laten deze keer lang op zich wachten, maar zoals ik al op onze blog schreef heeft het (buiten het feit dat het druk is op de rechtbank) ook te maken met Mimi's bevalling en het feit dat ze tot aan de doop niet mag werken. Zij heeft blijkbaar veel administratieve taken.
Soit, voor jullie moet die vertraging nog veel erger zijn.
Jullie snakken ernaar jullie zoontje eindelijk in jullie armen te houden. Nog even volhouden. Hij stelt het goed en jullie kunnen hem gauw doodknuffelen en verwennen...
Stort je maar op zijn kamer ;o)
Liefs,
Tania en Co

Nicole zei

Groot gelijk dat je juli nog niet voegt bij die aftelkalender, denk dat ik daar ook te koppig voor zou zijn;-)
Wij blijven duimen en hopen dat juni alsnog D-maand mag worden!!!

Lieve groeten

Onze Procedure

  • 21-03-'08: Positief vonnis volle adoptie
  • 07-03-'08: Goedkeuring Volle Adoptie op de jeugdrechtbank van Gent
  • 07-02-'08: Gerechtelijk onderzoek
  • 25-01-'08: Verschijning voor de jeugdrechter om de 'Volle Adoptie'-aanvraag te bevestigen - Tussentijdse Evaluatie ROH - Beluy viert zijn 1ste verjaardag
  • 05-11-'07: Opstart procedure 'Omzetting Gewone naar Volle Adoptie'
  • 18-10-'07: Tussentijdse Evaluatie ROH
  • 07-10-'07: Welkomstfeest
  • 15-07-'07: Beluy ingeschreven in de bevolkingsdienst
  • 14-07-'07: Thuiskomst met ons zoontje
  • 07-07-'07: Ontmoeting met onze zoon Beluy
  • 06-07-'07: Vertrek naar Addis Abeba
  • 14-06-'07: Reisvoorbereiding bij Ray of Hope
  • 11-06-'07: De adoptie van Beluy wordt bevestigd door de rechtbank van Addis Abeba
  • 06-03-'07: Ondertekenen Aanvaardingsformulier
  • 28-02-'07: Toewijzing Beluy (25-01-2007)
  • 15-02-'07: Voorbereidings-avond bij Ray of Hope
  • 08-01-'07: Dossier vertrokken naar Ethiopië
  • 14-09-'06: Ons dossier ingediend bij Ray of Hope
  • 11-08-'06: Intake-gesprek bij Ray of Hope
  • 10-08-'06: Ontvangst geschiktheidsvonnis
  • 08-07-'06: Getrouwd
  • 30-06-'06: 2de verschijning voor de jeugdrechter
  • 18-06-'06: Gerechtelijk Onderzoek
  • 09-06-'06: Inzage dossier op de jeugdrechtbank
  • 24-04-'06: Einde Maatschappelijk Onderzoek
  • 20-03-'06: Start Maatschappelijk Onderzoek
  • 13-01-'06: 1ste verschijning voor de jeugdrechter
  • 17-11-'05: Op de rol bij de jeugdrechtbank
  • 20-10-'05: Ontvangst Attest van voorbereiding
  • 17-10-'05: Ondertekening Samenlevingscontract
  • 15-09-'05: Start cursus Triobla
  • 10-05-'05: Indiening aanvraag bij Kind en Gezin